Witaminy na potencję – jakie powinny wybrać mężczyźni?

admin 0

Do prawidłowego funkcjonowania organizm potrzebuje składników odżywczych. Są wśród nich także witaminy i minerały. Mężczyźni, którzy mają problemy z potencją szukają różnych remedium na te intymne kłopoty. Okazuje się, że zmiana stylu życia oraz sposobu odżywiania się może być jednym ze skuteczniejszych leków na kłopoty w sypialni.

Jakie witaminy pomagają na potencję?

Na sprawność seksualną korzystnie wpływają między innymi witaminy z grupy B. Do witamin z tej grupy o podaż, których panowie powinni szczególnie zadbać należą:

  • witamina B1 (tiamina);
  • witamina B2 (ryboflawina);
  • witamina B3 (niacyna. Witamina ta nazywana jest także PP).

Witaminy z grupy B zmniejszają lęk, poprawiają nastrój, redukują stres (długotrwały stres jest jedną z częściej występujących przyczyn problemów z erekcją), wspomagają leczenie depresji. Tiamina, ryboflawina i niacyna rozszerzają naczynia krwionośne, poprawiają ukrwienie całego ciała, a więc także ciał jamistych. O prawidłowy poziom witaminy B1 szczególnie powinni zadbać panowie, którzy planują rodzicielstwo. Jej niedobór może być przyczyną niepłodności. W witaminy z grupy B szczególnie bogate są: produkty pełnoziarniste, wieprzowina (szczególnie wątróbka), rośliny strączkowe, ryby, brokuły, orzechy, chude sery, migdały. Od pewnego czasu lekarze są przekonani, że na sprawność życia seksualnego bardzo pozytywny wpływ wywiera witamina D. Jest to witamina, którą organizm wytwarza sam w skórze, ale potrzebuje do tego promieni słonecznych. Z uwagi na położenie geograficzne naszego kraju niedobór witaminy D ma wiele osób, dlatego musimy dostarczać jej z produktami żywnościowymi. Dobrym źródłem witaminy D są tłuste ryby morskie i jaja – najlepiej od kur z wolnego wybiegu. Kolejną witaminą, która wspiera potencję jest witamina E często nazywana witaminą młodości. Panowie znajdą ją w miękkich margarynach, jajkach, orzechach, olejach roślinnych, warzywach liściastych, marchewce.

Czy warto suplementować witaminy wspierające potencję?

Zmiana diety powinna być pierwszym krokiem zmierzającym do zwiększenia libido. Bardzo często jednak okazuje się, że nawet dieta bogata w produkty zawierające witaminy wspierające erekcję nie pomaga. Warto wtedy wziąć pod uwagę suplementy diety, które zawierają witaminy z grupy B oraz witaminę D. Warto pamiętać o tym, że na potencję bardzo duży wpływ mają nie tylko witaminy, ale także pierwiastki mineralne i inne substancje.

Inne substancje pomagające na potencję

Suplementy diety https://viagra.edu.pl/leki-na-potencje.html , które skutecznie mogą poprawić potencję powinny zawierać także inne składniki. Do tych niezwykle ważnych należą niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Wpływają one pozytywnie na przepływ krwi, polepszają więc ukrwienie wszystkich komórek, również tych, z których zbudowane jest prącie. Duży wpływ na potencję ma także cynk. Oprócz suplementu diety z cynkiem można zajadać się także ostrygami, które uważane są za jeden z naturalnych afrodyzjaków. Pozytywnie na erekcję wpływa L-arginina. Jej naturalnym źródłem są między innymi produkty pełnoziarniste.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *